Bu hafta Sinemada

Bu gece yemek tarifi yerine sinema filmlerinden bahsedicem. Bu hafta iki filme gittim. Pek memnun kalmadım. O yüzden zaten yazıcam. İlki John carter iki dünya arasında.
Bu filme Beklenti ile gitmiştim ancak izlerken aklıma gelen şey Son mohikan, Son samuray, Terrayı kurtarmak, Avatar. Sizede çağraşımda bulundu mu? Yine kendi ülkesini yada dünyasını kurtaramayan emerikalıların muhabbeti. Film yaklaşık 2 saat 15 dakka süyüyor. Konu klasik artık, işleyiş çooook daha iyi olabilirdi. Ödediğim paraya karşılık gelmedi bence....




Diğer filmde Gizemli adaya yolculuk.
Aslında filmden beklentim pek yoktu. En büyük sıkıntı ÜçB olayı. Üç boyutlu filmlerde nedense görüntü kalitesi yerlebir. Oysa 2B olsa çok daha keyifli bir seyir olabilirdi. Gizemli Adaya gidiyorsunuz ama görüntüler vcd kalitesinde. Konu, oyuncular ve senaryo beklentilerim kadardı. (Gerçi sıpanın hanım kıza kurları kasik bile değildi ya neyse )






Bir öneride bulunayım 9. Eğer Bilimkurgu ve fantastik seviyorsanız ve animasyonda sorun değilse İşte 9. İzlemediyseniz mutlaka izlemelisiniz. Buradan yorumlarına bakabilirsiniz.


1 yorum:

  1. Adsız3/28/2012

    9'u izledim. Ödüllü bir kısa filmin uzun versiyonu diye yazıyordu tanıtımında ama aslında epey farklı bir film. Yinede oldukça iyi bir animasyon. Sedat

    YanıtlaSil